Navigace

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Mobilní aplikace

Mobilní aplikaceGoogle PlayApp store

Jídelní lístky

Interaktivní mapa Studené

Interaktivní mapa

Řešení životních situací

životní situaceJak vyřídit běžné životní situace

životní situace

Na našem úřadě využijete služby

CZECHPOINT

Pro odběr RSS kanálů Obce Studená zkopírujte odkaz do vaší RSS čtečky

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 13
DNES: 292
TÝDEN: 2626
CELKEM: 601518

LANGUAGEs

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish
Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Nahlašování poruch internetu

Tento článek je věnován tématu nahlašování poruch nebo problému s internetem. Sice již bylo zveřejněno několikrát, raději celý proces popíšu zde.

 



 

V případě jakýchkoliv problému, případně nespokojenosti s poskytovanou službou nás vždy kontaktujte:

  • kontakty najdete zde
  • anebo kontaktním formulářem - zde je průběh prací monitorován 

 

Zvolte Vámi nejlépe vyhovující formu komunikace s námi.

V minulosti jsem se setkal s názorem, že pokud má někdo poruchu, tak provozovatel o ní automaticky ví a už ji řeší, případně neřeší. Bohužel toto je omyl. Všechny přípojky nemůžeme monitorovat. Monitorujeme pouze páteřní síť a síť dodavatele.

 

Proto třeba nepomáhá debatovat nad svým problémem se sousedem, ale opravdu tento problém hlásit kompetentním osobám. Váš problém se neprodleně začne řešit, a je buď vyřešen ke spokojenosti obou stran, případně se stanoví návrh řešení. Odstranění závady také může trvat déle, protože ne všechny problémy se projevují trvale, či dle nějakého scénáře. V tuto chvíli je třeba intenzivní komunikace mezi námi (provozovatelem) a zákazníkem. 

S pozdravem Roman Horký

Zde zveřejňuji úryvek z TEPu 1/2011:

Celý článek je zde

Hlášení poruch, či jiných problémů

Jen krátce bych se pozastavil u problematiky nahlašování problémů s vaší přípojkou.

·         Nevlastníme technologii, která by proaktivně zjišťovala vaše problémy s přípojkou. Sice existuje, ale nevím o žádném provozovateli, který by ji používal pro domácí přípojky. Daleko spolehlivější je, když se sami ozvete správným lidem, kteří vám dokáží pomoci (informace na internet-studena/kontaktujte-nas/ )

·         Některé poruchy se nedají lokalizovat napoprvé, to znamená, že můžete být upozorněni technikem, abyste jej v případě opakování závady znovu kontaktovali, udělejte to.

·         Složitější problémy lokalizuji osobně s technikem, a někdy je možné, že řešení vyžaduje i vaši spolupráci