Navigace

Kalendář

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Mobilní aplikace

 

mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Volně ke stažení:

google-play-downloadapp-store-download

 

Jídelní lístky

MAPOTIP

Interaktivní mapa Studené

Interaktivní mapa

Řešení životních situací

životní situaceJak vyřídit běžné životní situace

životní situace

Na našem úřadě využijete služby

CZECHPOINT

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 36
DNES: 401
TÝDEN: 3459
CELKEM: 1351444

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish
Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Nahlašování poruch internetu

Způsob nahlašování poruch nebo problému s internetem.

 



Postup:

V případě jakýchkoliv problému, případně nespokojenosti s poskytovanou službou nás vždy kontaktujte:

  • potřebné kontakty nalezete zde. (zatelefonujte, napište e-mail, navštivte nás osobně)
  • kontaktní formulář - po vyplnění požadavku a odeslání je průběh prací monitorován 

 

Jak nepostupovat.

V minulosti jsem se setkal s názorem, že pokud má někdo poruchu, tak provozovatel o ní automaticky ví a už ji řeší, případně neřeší. Bohužel toto je omyl. Všechny přípojky nemůžeme monitorovat. Monitorujeme pouze páteřní síť a síť našeho dodavatele internetového připojení.

 

Proto třeba nepomáhá debatovat nad svým problémem se sousedem, ale opravdu tento problém hlásit kompetentním osobám. Váš problém se neprodleně začne řešit, a je buď vyřešen ke spokojenosti obou stran, případně se stanoví návrh řešení. Odstranění závady také může trvat déle, protože ne všechny problémy se projevují trvale, či dle nějakého scénáře. V tuto chvíli je třeba intenzivní komunikace mezi námi (provozovatelem) a vámi (odběratelem). 

 

Složitější problémy lokalizuji osobně s technikem, a někdy je možné, že řešení vyžaduje i vaši spolupráci.

 

S pozdravem Roman Horký