Obsah
Nahlašování poruch internetu
Tento článek je věnován tématu nahlašování poruch nebo problému s internetem. Sice již bylo zveřejněno několikrát, raději celý proces popíšu zde.
V případě jakýchkoliv problému, případně nespokojenosti s poskytovanou službou nás vždy kontaktujte:
- kontakty najdete zde
- anebo kontaktním formulářem - zde je průběh prací monitorován
Zvolte Vámi nejlépe vyhovující formu komunikace s námi.
V minulosti jsem se setkal s názorem, že pokud má někdo poruchu, tak provozovatel o ní automaticky ví a už ji řeší, případně neřeší. Bohužel toto je omyl. Všechny přípojky nemůžeme monitorovat. Monitorujeme pouze páteřní síť a síť dodavatele.
Proto třeba nepomáhá debatovat nad svým problémem se sousedem, ale opravdu tento problém hlásit kompetentním osobám. Váš problém se neprodleně začne řešit, a je buď vyřešen ke spokojenosti obou stran, případně se stanoví návrh řešení. Odstranění závady také může trvat déle, protože ne všechny problémy se projevují trvale, či dle nějakého scénáře. V tuto chvíli je třeba intenzivní komunikace mezi námi (provozovatelem) a zákazníkem.
S pozdravem Roman Horký
Zde zveřejňuji úryvek z TEPu 1/2011:
Celý článek je zde
Hlášení poruch, či jiných problémů
Jen krátce bych se pozastavil u problematiky nahlašování problémů s vaší přípojkou.
· Nevlastníme technologii, která by proaktivně zjišťovala vaše problémy s přípojkou. Sice existuje, ale nevím o žádném provozovateli, který by ji používal pro domácí přípojky. Daleko spolehlivější je, když se sami ozvete správným lidem, kteří vám dokáží pomoci (informace na internet-studena/kontaktujte-nas/ )
· Některé poruchy se nedají lokalizovat napoprvé, to znamená, že můžete být upozorněni technikem, abyste jej v případě opakování závady znovu kontaktovali, udělejte to.
· Složitější problémy lokalizuji osobně s technikem, a někdy je možné, že řešení vyžaduje i vaši spolupráci