Navigace

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Mobilní aplikace

 

mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Volně ke stažení:

google-play-downloadapp-store-download

 

Jídelní lístky

Interaktivní mapa Studené

Interaktivní mapa

Řešení životních situací

životní situaceJak vyřídit běžné životní situace

životní situace

Na našem úřadě využijete služby

CZECHPOINT

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 39
DNES: 409
TÝDEN: 2555
CELKEM: 1180914

LANGUAGEs

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish
Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Nahlašování poruch internetu

Tento článek je věnován tématu nahlašování poruch nebo problému s internetem. Sice již bylo zveřejněno několikrát, raději celý proces popíšu zde.

 



 

V případě jakýchkoliv problému, případně nespokojenosti s poskytovanou službou nás vždy kontaktujte:

  • kontakty najdete zde
  • anebo kontaktním formulářem - zde je průběh prací monitorován 

 

Zvolte Vámi nejlépe vyhovující formu komunikace s námi.

V minulosti jsem se setkal s názorem, že pokud má někdo poruchu, tak provozovatel o ní automaticky ví a už ji řeší, případně neřeší. Bohužel toto je omyl. Všechny přípojky nemůžeme monitorovat. Monitorujeme pouze páteřní síť a síť dodavatele.

 

Proto třeba nepomáhá debatovat nad svým problémem se sousedem, ale opravdu tento problém hlásit kompetentním osobám. Váš problém se neprodleně začne řešit, a je buď vyřešen ke spokojenosti obou stran, případně se stanoví návrh řešení. Odstranění závady také může trvat déle, protože ne všechny problémy se projevují trvale, či dle nějakého scénáře. V tuto chvíli je třeba intenzivní komunikace mezi námi (provozovatelem) a zákazníkem. 

S pozdravem Roman Horký

Zde zveřejňuji úryvek z TEPu 1/2011:

Celý článek je zde

Hlášení poruch, či jiných problémů

Jen krátce bych se pozastavil u problematiky nahlašování problémů s vaší přípojkou.

·         Nevlastníme technologii, která by proaktivně zjišťovala vaše problémy s přípojkou. Sice existuje, ale nevím o žádném provozovateli, který by ji používal pro domácí přípojky. Daleko spolehlivější je, když se sami ozvete správným lidem, kteří vám dokáží pomoci (informace na internet-studena/kontaktujte-nas/ )

·         Některé poruchy se nedají lokalizovat napoprvé, to znamená, že můžete být upozorněni technikem, abyste jej v případě opakování závady znovu kontaktovali, udělejte to.

·         Složitější problémy lokalizuji osobně s technikem, a někdy je možné, že řešení vyžaduje i vaši spolupráci