Navigace

Kalendář

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Mobilní aplikace

Mobilní aplikaceGoogle PlayApp store

Jídelní lístky

Interaktivní mapa Studené

Interaktivní mapa

Řešení životních situací

životní situaceJak vyřídit běžné životní situace

životní situace

Na našem úřadě využijete služby

CZECHPOINT

Pro odběr RSS kanálů Obce Studená zkopírujte odkaz do vaší RSS čtečky

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 5
DNES: 557
TÝDEN: 5124
CELKEM: 901179

LANGUAGEs

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish
Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Podezření na zdravotní potíže související pravděpodobně s konzumací potravin

3. Pojmenování (název) životní situace

Podezření na zdravotní potíže související pravděpodobně s konzumací potravin

4. Základní informace k životní situaci

Každý občan, který má podezření, že jeho zdravotní potíže souvisí pravděpodobně s konzumací určité potraviny (nebo určitých potravin), může dát podnět k prošetření.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Jakákoliv osoba, ať již občan České republiky nebo cizí státní příslušník.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Jasný a výstižný popis zdravotních potíží, jejich průběh, čas konzumace a čas projevu prvních potíží, popis potraviny a místo její konzumace nebo zakoupení, další informace - např. obal výrobku, nabývací doklady, lékařská zpráva z ošetření.
Podnět musí být podán neprodleně; v podnětu musí být uvedeny kontaktní údaje v případě nutnosti získání dalších informací.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Neprodlenou návštěvou zdravotnického zařízení a podrobení se odbornému vyšetření.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné dokumenty nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Šetření podnětu je zahájeno ihned po získání všech nezbytných informací, délka šetření není stanovena a odvíjí se od složitosti případu a šetření.
O výsledcích šetření je v souladu s principem dobré správy odesílatel podnětu informován.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

V případě potřeby a na vyžádání krajské hygienické stanice k došetření zdroje a přijetí opatření:

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Podnět lze zaslat elektronicky na e-mailovou adresu příslušné krajské hygienické stanice.
Je ale vždy nezbytné uvést kontaktní údaje a pokud možno telefonní číslo, neboť bude nutné odesílatele podnětu kontaktovat z důvodu zjištění dalších podrobností nutných k vlastnímu šetření.

28. Popis byl naposledy aktualizován

29.07.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.