Navigace

Kalendář

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Mobilní aplikace

Mobilní aplikaceGoogle PlayApp store

Jídelní lístky

Interaktivní mapa Studené

Interaktivní mapa

Řešení životních situací

životní situaceJak vyřídit běžné životní situace

životní situace

Na našem úřadě využijete služby

CZECHPOINT

Pro odběr RSS kanálů Obce Studená zkopírujte odkaz do vaší RSS čtečky

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 8
DNES: 53
TÝDEN: 1354
CELKEM: 799706

LANGUAGEs

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish
Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Žádost žáka o opakování ročníku na střední škole nebo konzervatoři po splnění povinné školní docházky

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost žáka o opakování ročníku na střední škole nebo konzervatoři po splnění povinné školní docházky

4. Základní informace k životní situaci

Žák může (za určitých okolností) požádat o opakování ročníku na střední škole nebo konzervatoři po splnění povinné školní docházky.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Zletilý žák střední školy nebo konzervatoře.

V případě nezletilého žáka podává žádost jeho zákonný zástupce; součástí žádosti zákonného zástupce musí být souhlas žáka.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Žadatel je žákem oboru vzdělání poskytujícího střední vzdělání, střední vzdělání s výučním listem a střední vzdělání s maturitní zkouškou ve střední škole nebo konzervatoři, který má splněnou povinnou školní docházku a který na konci druhého pololetí neprospěl nebo nemohl být hodnocen.

Opakování ročníku lze povolit po posouzení dosavadních studijních výsledků a důvodů uvedených v žádosti.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním písemné žádosti řediteli střední školy nebo konzervatoře.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Žádost je třeba podat řediteli střední školy nebo konzervatoře, kterou žák navštěvuje.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné dokumenty nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta pro vyřízení žádosti je 30 dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

27.08.2012

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.